Seznamte se
s Huličem!
Na všechno kašle a tak je i ve špatném technickém stavu. Technickou kontrolou co dva roky projde hladce za malý úplatek.
Hulič je lajdák, kterému je všechno jedno. Myslí si, že šetří peníze na úkor svého technického stavu a zdraví lidí ve svém okolí, ale přitom neví, že správnou údržbou a pravidelnou kontrolou může předejít předčasnému opotřebení nebo selhání, a že jeho oprava a následná údržba nemusí být ani drahá, aby zabránila násobně dražším investicím do odstranění následků závad. Nakonec by ušetřil i značné náklady na spotřebě paliva. Viditelný kouř je totiž vždy spojený s nespáleným palivem – pokud vozidlo kouří černě, lze si kouř jednoduše představit jako nespálené saze (tedy uhlí), pokud je kouř světlý, jde o odpařené palivo, které následkem závady hořet ani nezačalo.
Věděli jste, že
- odstranění třícestného katalyzátoru zvýší produkci CO až o 5 000 % ?
- deaktivace EGR ventilu u dieselu zvýší produkci NOx o 600 až 15 000 % ?
- odstranění filtru částic u dieselu zvýší produkci mikročástic až 20.000 x ?
Seznamte se se všemi příšerkami.